Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-10-28T18:04:47Z-
dc.date.available2021-10-28T18:04:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 659.152:332.122+339.174:332.122-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1081-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано практичне значення виставково-ярмаркової діяльності для соціально-економічного розвитку регіонів України. Визначено основні тенденції розвитку виставково-ярмаркового ринку як фактора регіонального зростання. Прослідковано динаміку змін основних показників ефективності на рівні окремих регіонів та запропоновано перспективні моделі розвитку виставково-ярмаркового бізнесу як одного з методів забезпечення розвитку національної економіки України в цілому. The article demonstrates the practical value of exhibitions and fairs activities for socioeconomic development of Ukraine's regions. Key trends of exhibitions and fairs activities development are determined as a separate factor of regional growth. The dynamics of changes in major indicators of effectiveness at the level of separate regions is tracked, and the development models for exhibitions and fairs business are offered in the general framework of national economy's development. В статье обосновано практическое значение выставочно-ярмарочной деятельности для социально-экономического развития регионов Украины. Определены основные тенденции развития выставочно-ярмарочного рынка как фактора регионального роста. Прослежена динамика изменений основных показателей эффективности на уровне отдельных регионов и предложены перспективные модели развития выставочно-ярмарочного бизнеса как одного из методов обеспечения развития национальной экономики Украины в целом.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherАктуальні проблеми економіки Фаховий економічний журнал. Київ, 2015. – Вип №1(163) 2015 – 505. – С 232-242uk_UK
dc.subjectвиставково-ярмаркова діяльністьuk_UK
dc.subjectexhibitions and fairsuk_UK
dc.subjectвыставочно-ярмарочная деятельностьuk_UK
dc.subjectрегіональна диференціаціяuk_UK
dc.subjectregions' differentiationuk_UK
dc.subjectрегиональная дифференциацияuk_UK
dc.subjectоптимістичний та песимістичний сценарії розвиткуuk_UK
dc.subjectoptimistic and pessimistic scenarios of developmentuk_UK
dc.subjectоптимистический и пессимистический сценарии развитияuk_UK
dc.titleПерспективи та прогнози розвитку виставково-ярмаркової діяльності в умовах економічної нестабільності: регіональний вимірuk_UK
dc.title.alternativeForecasting the Development Prospects for Exhibitions and Fairs Sector under Economic Instability: Regional Dimensionuk_UK
dc.title.alternativeПерспективы и прогнозы развития выставочно-ярмарочной деятельности в условиях экономической нестабильности: региональное измерениеuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:23.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88.pdfОсновний текст6.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.