Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1081
Назва: Перспективи та прогнози розвитку виставково-ярмаркової діяльності в умовах економічної нестабільності: регіональний вимір
Інші назви: Forecasting the Development Prospects for Exhibitions and Fairs Sector under Economic Instability: Regional Dimension
Перспективы и прогнозы развития выставочно-ярмарочной деятельности в условиях экономической нестабильности: региональное измерение
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Теми: виставково-ярмаркова діяльність
exhibitions and fairs
выставочно-ярмарочная деятельность
регіональна диференціація
regions' differentiation
региональная дифференциация
оптимістичний та песимістичний сценарії розвитку
optimistic and pessimistic scenarios of development
оптимистический и пессимистический сценарии развития
Дата публікації: 2015
Видавництво: Актуальні проблеми економіки Фаховий економічний журнал. Київ, 2015. – Вип №1(163) 2015 – 505. – С 232-242
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано практичне значення виставково-ярмаркової діяльності для соціально-економічного розвитку регіонів України. Визначено основні тенденції розвитку виставково-ярмаркового ринку як фактора регіонального зростання. Прослідковано динаміку змін основних показників ефективності на рівні окремих регіонів та запропоновано перспективні моделі розвитку виставково-ярмаркового бізнесу як одного з методів забезпечення розвитку національної економіки України в цілому. The article demonstrates the practical value of exhibitions and fairs activities for socioeconomic development of Ukraine's regions. Key trends of exhibitions and fairs activities development are determined as a separate factor of regional growth. The dynamics of changes in major indicators of effectiveness at the level of separate regions is tracked, and the development models for exhibitions and fairs business are offered in the general framework of national economy's development. В статье обосновано практическое значение выставочно-ярмарочной деятельности для социально-экономического развития регионов Украины. Определены основные тенденции развития выставочно-ярмарочного рынка как фактора регионального роста. Прослежена динамика изменений основных показателей эффективности на уровне отдельных регионов и предложены перспективные модели развития выставочно-ярмарочного бизнеса как одного из методов обеспечения развития национальной экономики Украины в целом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1081
Розташовується у зібраннях:23.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88.pdfОсновний текст6.26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.