Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1081
Title: Перспективи та прогнози розвитку виставково-ярмаркової діяльності в умовах економічної нестабільності: регіональний вимір
Other Titles: Forecasting the Development Prospects for Exhibitions and Fairs Sector under Economic Instability: Regional Dimension
Перспективы и прогнозы развития выставочно-ярмарочной деятельности в условиях экономической нестабильности: региональное измерение
Authors: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Keywords: виставково-ярмаркова діяльність
exhibitions and fairs
выставочно-ярмарочная деятельность
регіональна диференціація
regions' differentiation
региональная дифференциация
оптимістичний та песимістичний сценарії розвитку
optimistic and pessimistic scenarios of development
оптимистический и пессимистический сценарии развития
Issue Date: 2015
Publisher: Актуальні проблеми економіки Фаховий економічний журнал. Київ, 2015. – Вип №1(163) 2015 – 505. – С 232-242
Abstract: У статті обґрунтовано практичне значення виставково-ярмаркової діяльності для соціально-економічного розвитку регіонів України. Визначено основні тенденції розвитку виставково-ярмаркового ринку як фактора регіонального зростання. Прослідковано динаміку змін основних показників ефективності на рівні окремих регіонів та запропоновано перспективні моделі розвитку виставково-ярмаркового бізнесу як одного з методів забезпечення розвитку національної економіки України в цілому. The article demonstrates the practical value of exhibitions and fairs activities for socioeconomic development of Ukraine's regions. Key trends of exhibitions and fairs activities development are determined as a separate factor of regional growth. The dynamics of changes in major indicators of effectiveness at the level of separate regions is tracked, and the development models for exhibitions and fairs business are offered in the general framework of national economy's development. В статье обосновано практическое значение выставочно-ярмарочной деятельности для социально-экономического развития регионов Украины. Определены основные тенденции развития выставочно-ярмарочного рынка как фактора регионального роста. Прослежена динамика изменений основных показателей эффективности на уровне отдельных регионов и предложены перспективные модели развития выставочно-ярмарочного бизнеса как одного из методов обеспечения развития национальной экономики Украины в целом.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1081
Appears in Collections:23.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88.pdfОсновний текст6.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.