Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1068
Назва: Маркетингові інновації в умовах глобальної кризи викликаної пандемією коронавірусу
Інші назви: Marketing Innovation in the Global Crisis Caused Coronavirus Pandemic
Автори: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Семенда, Ольга Володимирівна
Кохан, Маріанна Остапівна
Теми: маркетингові інновації
marketing innovations
пандемія коронавірусу
coronavirus pandemic
цифровізація
digitalization
інноваційний механізм
innovation mechanism
Дата публікації: 2021
Видавництво: Наукові перспективи. Випуск № 1 (7) 2021, С.356-369
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність та напрями застосування маркетингових інновацій в умовах глобальної кризи, що викликана пандемією коронавірусу та яка має значний негативний вплив на світову економіку. Маркетингові інновації визначаються як зобов’язання компаній до залучення нових методів маркетингу, що дозволяють компаніям ефективно використовувати свої ресурси для задоволення потреб споживачів. Визначено, що використання інноваційних підходів у маркетингу суб’єктами підприємництва виступає невід’ємним елементом сучасних бізнес-процесів. Розумне поєднання інноваційного початку та прагматичного підходу є підґрунтям ефективного функціонування у підприємницькому середовищі. Виявлено, що у виграшному положенні під час кризи, викликаної пандемією коронавірусу є ті, хто почав розвивати напрямок маркетингових інновацій раніше за решту. Це ті бізнес структури, що не бояться експериментувати та здійснювати активну цифровізацію та автоматизацію своїх бізнес-процесів. Відзначено, що маркетингові інновації повинні бути погоджені із національною стратегією реагування на кризові явища. В умовах нестабільності виникає необхідність проводити перманентний аналіз ринку, відслідковувати зміни попиту з метою моментального реагування на них. Підприємствам необхідно прогнозувати, що відбудеться з ринком після закінчення пандемії коронавірусу та відповідно до цього адаптувати свою активність та бюджет. Досліджено, що своєчасне реагування на зміни у відношенні та поведінці споживачів в умовах кризи допоможе покращити показники при впровадженні нового продукту у нових умовах та буде базою для визначення подальшого напрямку розробки інновацій. Розглянуто які маркетингові інноваційні стратегії підприємства можуть застосувати, щоб пережити кризу та надалі успішно розвивати свій бізнес як у коротко- так і довгостроковій перспективі. Обґрунтовано, що тільки використання неординарних інноваційних підходів у маркетингу дозволить отримати перемогу у боротьбі з глобальною кризою, викликаною пандемією коронавірусу. The article considers the essence and directions of marketing innovations in the global crisis caused by the coronavirus pandemic and which has a significant negative impact on the world economy. Marketing innovations are defined as the commitment of companies to attract new marketing methods that allow companies to use their resources effectively to meet the needs of consumers. It is determined that the use of innovative approaches in marketing by business entities is an integral part of modern business processes. A reasonable combination of innovation and a pragmatic approach is the basis for effective functioning in the business environment. It has been found that those who began to develop marketing innovations earlier than others are in a winning position during the crisis caused by the coronavirus pandemic. These are the business structures that are not afraid to experiment and actively digitize and automate their business processes. It was noted that marketing innovations should be consistent with the national strategy for responding to crises. In conditions of instability there is a need to conduct a permanent analysis of the market, to monitor changes in demand in order to respond immediately. Businesses need to anticipate what will happen to the market after the end of the coronavirus pandemic and adjust their activity and budget accordingly. It is investigated that timely response to changes in attitudes and behavior of consumers in a crisis will help to improve the performance of a new product in a new environment and will be the basis for determining the further direction of innovation. It is considered what marketing innovation strategies of the enterprise can be used to survive the crisis and further successfully develop their business in both short and long term. It is substantiated that only the use of extraordinary innovative approaches in marketing will allow to win in the fight against the global crisis caused by the coronavirus pandemic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1068
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
76.pdfОсновний текст674.73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.