Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.date.accessioned2021-10-27T16:56:07Z-
dc.date.available2021-10-27T16:56:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК. 339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1065-
dc.description.abstractУ даній статті досліджено основні погляди провідних вітчизняних та зарубіжних вчених до визначення поняття «лояльність», «споживча лояльність». Розглянуто підходи до формування та класифікації різних видів і типів лояльності споживачів, а також охарактеризовано окремі аспекти даного поняття. Проаналізована робота зі створення програми лояльності, виявлені основні та додаткові цілі даних програм, визначено основні помилки при створенні та запропоновано перспективні вектори розробки та впровадження ефективних програм. Особливу увагу звернено на використання клієнтоорієнтованого підходу в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства, спрямованого не тільки на залучення нових споживачів, утримання існуючих, але й на повернення втрачених шляхом формування та стимулювання їх лояльності як найвищого рівня ставлення до підприємства в комплексі з іншими маркетинговими заходами. In this article, the main views of the leading domestic and foreign scientists are examined to define the concept of "loyalty", "consumer loyalty". Approaches to formation and classification of different types of consumer loyalty are considered, as well as certain aspects of this concept are described. The work on creation of the loyalty program has been analyzed, the main and additional goals of these programs were identified, the main errors were identified during the creation, and perspective vectors of the development and implementation of effective programs were proposed. Particular attention is paid to the use of a client-oriented approach in the management of the marketing activities of the enterprise, aimed at not only attracting new consumers, maintaining existing, but also returning lost forms of formation and stimulating their loyalty as the highest level of attitude towards the company in conjunction with other marketing measures.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2018. – Вип. І-ІІ (69-70). Економічні науки. – 321 с., С. 69-79.uk_UK
dc.subjectлояльністьuk_UK
dc.subjectloyaltyuk_UK
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UK
dc.subjectloyalty programuk_UK
dc.subjectспоживчий ринокuk_UK
dc.subjectconsumer marketuk_UK
dc.subjectспоживча поведінкаuk_UK
dc.subjectconsumer behavioruk_UK
dc.subjectвид лояльностіuk_UK
dc.subjectkind of loyaltyuk_UK
dc.subjectспоживчі вподобанняuk_UK
dc.subjectconsumer preferencesuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectторгова маркаuk_UK
dc.subjecttrademarkuk_UK
dc.titleОсновні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності брендуuk_UK
dc.title.alternativeMain Approaches and Features of Formation the Efficient Brand Loyality Programmesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
57.pdfОсновний текст320.37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.