Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1065
Title: Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності бренду
Other Titles: Main Approaches and Features of Formation the Efficient Brand Loyality Programmes
Основные подходы и особенности формирования эффективной программы лояльности брэнда
Authors: Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Keywords: лояльність
loyalty
лояльность
програма лояльності
loyalty program
программа лояльности
споживчий ринок
consumer market
потребительский рынок
споживча поведінка
consumer behavior
потребительское поведение
вид лояльності
kind of loyalty
вид лояльности
споживчі вподобання
consumer preferences
потребительские предпочтения
бренд
brand
бренд
торгова марка
trademark
торговая марка
Issue Date: 2018
Publisher: Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2018. – Вип. І-ІІ (69-70). Економічні науки. – 321 с., С. 69-79.
Abstract: У даній статті досліджено основні погляди провідних вітчизняних та зарубіжних вчених до визначення поняття «лояльність», «споживча лояльність». Розглянуто підходи до формування та класифікації різних видів і типів лояльності споживачів, а також охарактеризовано окремі аспекти даного поняття. Проаналізована робота зі створення програми лояльності, виявлені основні та додаткові цілі даних програм, визначено основні помилки при створенні та запропоновано перспективні вектори розробки та впровадження ефективних програм. Особливу увагу звернено на використання клієнтоорієнтованого підходу в управлінні маркетинговою діяльністю підприємства, спрямованого не тільки на залучення нових споживачів, утримання існуючих, але й на повернення втрачених шляхом формування та стимулювання їх лояльності як найвищого рівня ставлення до підприємства в комплексі з іншими маркетинговими заходами. In this article, the main views of the leading domestic and foreign scientists are examined to define the concept of "loyalty", "consumer loyalty". Approaches to formation and classification of different types of consumer loyalty are considered, as well as certain aspects of this concept are described. The work on creation of the loyalty program has been analyzed, the main and additional goals of these programs were identified, the main errors were identified during the creation, and perspective vectors of the development and implementation of effective programs were proposed. Particular attention is paid to the use of a client-oriented approach in the management of the marketing activities of the enterprise, aimed at not only attracting new consumers, maintaining existing, but also returning lost forms of formation and stimulating their loyalty as the highest level of attitude towards the company in conjunction with other marketing measures. В данной статье исследованы основные взгляды ведущих отечественных и зарубежных ученых к определению понятия «лояльность», «потребительская лояльность». Рассмотрены подходы к формированию и классификации различных видов и типов лояльности потребителей, а также охарактеризованы отдельные аспекты данного понятия. Проанализирована работа по созданию программы лояльности, выявлены основные и дополнительные цели данных программ, определены основные ошибки при создании и предложены перспективные векторы разработки и внедрения эффективных программ. Особое внимание обращено на использование клиентоориентированого подхода в управлении маркетинговой деятельностью предприятия, направленного не только на привлечение новых потребителей, удержание существующих, но и на возвращение утраченных путем формирования и стимулирования их лояльности в комплексе с другими маркетинговыми мероприятиями.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1065
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdfОсновний текст320.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.