Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна-
dc.date.accessioned2021-10-27T16:52:31Z-
dc.date.available2021-10-27T16:52:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 339.658-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1064-
dc.description.abstractдосліджено теоретичні положення просування бренду підприємств на внутрішніх та зовнішніх ринках шляхом участі у виставкових заходах. окреслено перспективи розвитку виставкової діяльності в україні. Проаналізовано основні тенденції зміни виставкової активності підприємств на внутрішньому ринку. визначено особливості регулювання та підтримки виставкової діяльності в україні та за її межами. Порівняно світовий та вітчизняний досвід розвитку виставкової діяльності. the theoretical provisions for the promotion of brands of enterprises in the domestic and foreign markets through participation in exhibition events are explored. prospects for the development of exhibition activities in ukraine are determined. the main trends of the exhibition activity of enterprises in the domestic market are analyzed. Specific features of regulation and support of exhibition activities in Ukraine and abroad are determined. A comparison of the world and domestic experience in the development of exhibition activities is made. исследованы теоретические положения продвижения брендов предприятий на внутренних и внешних рынках путем участия в выставочных мероприятиях. определены перспективы развития выставочной деятельности в украине. Проанализированы основные тенденции изменения выставочной активности предприятий на внутреннем рынке. определены особенности регулирования и поддержки выставочной деятельности в украине и за ее пределами. Проведено сравнение мирового и отечественного опыта развития выставочной деятельности.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий журнал «Молодий вчений», № 1 (53). М. Херсон – січень, 2018 р., 1037 с., С. 854-859.uk_UK
dc.subjectвиставкиuk_UK
dc.subjectexhibitionsuk_UK
dc.subjectвыставкиuk_UK
dc.subjectярмаркиuk_UK
dc.subjectfairsuk_UK
dc.subjectярмаркиuk_UK
dc.subjectвиставкові заходиuk_UK
dc.subjectexhibition eventsuk_UK
dc.subjectвыставочные мероприятияuk_UK
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UK
dc.subjectmarketing toolsuk_UK
dc.subjectинструменты маркетингаuk_UK
dc.subjectринкова конкуренціяuk_UK
dc.subjectmarket competitionuk_UK
dc.subjectрыночная конкуренцияuk_UK
dc.subjectорганізатори виставокuk_UK
dc.subjectexhibition organizersuk_UK
dc.subjectорганизаторы выставокuk_UK
dc.titleПерспективи участі бренду підприємств у виставкових заходах: світовий та вітчизняний досвідuk_UK
dc.title.alternativePerspectives of Brand Participation of Enterprises in Exhibition Activities: the World and Russian Experienceuk_UK
dc.title.alternativeПерспективы участия бренда предприятий в выставочных мероприятиях: мировой и отечественный опытuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56.pdfОсновний текст672.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.