Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1064
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.date.accessioned2021-10-27T16:52:31Z-
dc.date.available2021-10-27T16:52:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 339.658-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1064-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні положення просування бренду підприємств на внутрішніх та зовнішніх ринках шляхом участі у виставкових заходах. Окреслено перспективи розвитку виставкової діяльності в Україні. Проаналізовано основні тенденції зміни виставкової активності підприємств на внутрішньому ринку. визначено особливості регулювання та підтримки виставкової діяльності в Україні та за її межами. Порівняно світовий та вітчизняний досвід розвитку виставкової діяльності. The theoretical provisions for the promotion of brands of enterprises in the domestic and foreign markets through participation in exhibition events are explored. prospects for the development of exhibition activities in Ukraine are determined. the main trends of the exhibition activity of enterprises in the domestic market are analyzed. Specific features of regulation and support of exhibition activities in Ukraine and abroad are determined. A comparison of the world and domestic experience in the development of exhibition activities is made.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий журнал «Молодий вчений», № 1 (53). М. Херсон – січень, 2018 р., 1037 с., С. 854-859.uk_UK
dc.subjectвиставкиuk_UK
dc.subjectexhibitionsuk_UK
dc.subjectярмаркиuk_UK
dc.subjectfairsuk_UK
dc.subjectвиставкові заходиuk_UK
dc.subjectexhibition eventsuk_UK
dc.subjectінструменти маркетингуuk_UK
dc.subjectmarketing toolsuk_UK
dc.subjectринкова конкуренціяuk_UK
dc.subjectmarket competitionuk_UK
dc.subjectорганізатори виставокuk_UK
dc.subjectexhibition organizersuk_UK
dc.titleПерспективи участі бренду підприємств у виставкових заходах: світовий та вітчизняний досвідuk_UK
dc.title.alternativePerspectives of Brand Participation of Enterprises in Exhibition Activities: the World and Russian Experienceuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
56.pdfОсновний текст672.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.