Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГут, Любов Василівна-
dc.contributor.authorПолянко, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2021-10-27T11:44:39Z-
dc.date.available2021-10-27T11:44:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issnУДК 378.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1058-
dc.description.abstractРозглянуто практичні аспекти реалізації системи управління якістю у вищому навчальному закладі, підходи до визначення окремих показників виміру якості освіти у вищій школі та запропоновано напрямки вдосконалення системи управління якістю освіти в контексті покращення показників її виміру. In the article the practical aspects of the realization of the quality control system in the higher educational establishment, approaches to definition of separate quality indexes of education in the higher school are examined and the directions of quality control system perfection in the context of improvement the indexes of its measurement are proposed.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВісник Національного університету «Львівська політехніка» Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2013. № 769. С 419 – 428uk_UK
dc.subjectсистема управління якістюuk_UK
dc.subjectquality management systemuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjectducationuk_UK
dc.subjectрезультативність навчального процесуuk_UK
dc.subjectthe impact of the learning processuk_UK
dc.titleВпровадження системи управління якістю освіти у вищій школі в контексті вдосконалення системи показників її виміруuk_UK
dc.title.alternativeImplementation of quality management higher education in in the school system of improvement of its measurementuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:14.35.07 Освіта і навчання у вищій професійній школі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10_VNU~1.PDF178.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.