Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГут, Любов Василівна-
dc.contributor.authorБозуленко, Олена Ярославівна-
dc.date.accessioned2021-10-27T09:53:12Z-
dc.date.available2021-10-27T09:53:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issnУДК 378.141-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1052-
dc.description.abstractУ статті розглянуто алгоритм підготовки та організації прийому вступників у 2008 році приймальною комісією ВНЗ у контексті ІSO-9000, визначені особливості вступної кампанії 2008 та внесені пропозиції щодо покращення прийому і проведення вступних випробувань на освітньо-професійний рівень “бакалавр”. The peculiarities of entrance campaign 2008, its development and the organization of entrance exams for Bachelor degree were represented by the authors.uk_UK
dc.publisherНауковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. 2009. Вип. 1. С. 348-357uk_UK
dc.subjectабітурієнтиuk_UK
dc.subjectentrantsuk_UK
dc.subjectзовнішнє незалежне оцінювання знаньuk_UK
dc.subjectexternal independent assessment of knowledgeuk_UK
dc.subjectзагальнонаціональний моніторинг рівня середньої освітиuk_UK
dc.subjectnationwide monitoring of secondary educationuk_UK
dc.titleВступна кампанія у ВНЗ 2008 у контексті ІSО-9000 та її подальші орієнтириuk_UK
dc.title.alternativeAdmission campaign to the university in 2008 in the context of ISO-9000 and its further guidelinesuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.typeBookuk_UK
dc.typeBook chapteruk_UK
dc.typeDatasetuk_UK
dc.typeLearning Objectuk_UK
dc.typeImageuk_UK
Appears in Collections:06.56.21 Ринкова структура. Концентрація. Конкуренція. Підприємництво



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.