Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1052
Назва: Вступна кампанія у ВНЗ 2008 у контексті ІSО-9000 та її подальші орієнтири
Інші назви: Admission campaign to the university in 2008 in the context of ISO-9000 and its further guidelines
Автори: Гут, Любов Василівна
Бозуленко, Олена Ярославівна
Теми: абітурієнти
entrants
зовнішнє незалежне оцінювання знань
external independent assessment of knowledge
загальнонаціональний моніторинг рівня середньої освіти
nationwide monitoring of secondary education
Дата публікації: 2009
Видавництво: Науковий вісник ЧТЕІ КНТЕУ. Економічні науки. 2009. Вип. 1. С. 348-357
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто алгоритм підготовки та організації прийому вступників у 2008 році приймальною комісією ВНЗ у контексті ІSO-9000, визначені особливості вступної кампанії 2008 та внесені пропозиції щодо покращення прийому і проведення вступних випробувань на освітньо-професійний рівень “бакалавр”. The peculiarities of entrance campaign 2008, its development and the organization of entrance exams for Bachelor degree were represented by the authors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1052
ISSN: УДК 378.141
Розташовується у зібраннях:06.56.21 Ринкова структура. Концентрація. Конкуренція. Підприємництво



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.