Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовічен, Анатолій Анатолійович / Vdovichen, Anatolii-
dc.contributor.authorВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha-
dc.date.accessioned2021-10-26T09:37:19Z-
dc.date.available2021-10-26T09:37:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 339.1:658.8:659-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1038-
dc.description.abstractУ навчальному посібнику висвітлено теоретико-методологічні основи виставкової діяльності, досліджено особливості розвитку та становлення виставкового бізнесу в Україні та світі. Розглянуто питання планування та організації участі підприємств у виставкових заходах, а також напрями комерційної роботи у виставковому середовищі. Визначено сутність маркетингових комунікацій в контексті виставкової діяльності та запропоновано показники оцінки її ефективності. Навчальний посібник розроблено з метою удосконалення підготовки студентів вищих навчальних закладів, що вивчають маркетинг, менеджмент, економіку, рекламу та інші дисципліни. Також навчальний посібник буде корисним всім, хто цікавиться проблемами організації виставкової діяльності в умовах ринкових відносин.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВдовічен А.А., Вдовічена О.Г. Організація виставкової діяльності : навчальний посібник / А.А.Вдовічен, О.Г.Вдовічена. – Чернівці: Технодрук, 2018. – 264с.uk_UK
dc.titleОрганізація виставкової діяльностіuk_UK
dc.typeBookuk_UK
Розташовується у зібраннях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама (підручники / посібники)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126.pdfОсновний текст2.39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.