Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1038
Назва: Організація виставкової діяльності
Автори: Вдовічен, Анатолій Анатолійович
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вдовічен А.А., Вдовічена О.Г. Організація виставкової діяльності : навчальний посібник / А.А.Вдовічен, О.Г.Вдовічена. – Чернівці: Технодрук, 2018. – 264с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику висвітлено теоретико-методологічні основи виставкової діяльності, досліджено особливості розвитку та становлення виставкового бізнесу в Україні та світі. Розглянуто питання планування та організації участі підприємств у виставкових заходах, а також напрями комерційної роботи у виставковому середовищі. Визначено сутність маркетингових комунікацій в контексті виставкової діяльності та запропоновано показники оцінки її ефективності. Навчальний посібник розроблено з метою удосконалення підготовки студентів вищих навчальних закладів, що вивчають маркетинг, менеджмент, економіку, рекламу та інші дисципліни. Також навчальний посібник буде корисним всім, хто цікавиться проблемами організації виставкової діяльності в умовах ринкових відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/1038
Розташовується у зібраннях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама (підручники / посібники)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
126.pdfОсновний текст2.39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.