Browsing by Author Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 41  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2023EU International Trade Impact on Regional Retail Markets of Neighboring CountriesВдовічен, Анатолій Анатолійович / Vdovichen, Anatolii; Вдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha; Losheniuk, Iryna; Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Losheniuk, Oksana
2017PEST-аналіз прикордонного регіонуЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2022-12-12PR-підтримка програми лояльностіЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2023Взаємозв’язок логістики та лояльності споживачів в умовах воєнного стануБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2020Групування витрат на розробку та імплементацію програми лояльностіЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Нікульча, Валентин Анатолійович
2022-05-24Етапи впровадження маркетингу у діяльність туристичного підприємстваЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2024-12-19Застосування елементів комплексу маркетингу для розвитку територіальних громадЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2023Застосування маркетингової логістики у ритейліБозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2017Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівліЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Нікульча, Валентин Анатолійович
2024-03-14Комунікаційні інструменти формування бренду підприємства готельного бізнесуЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2019-11-28Купівельна поведінка споживача як об’єкт досліджень у межах маркетингу взаємовідносинНікульча, Валентин Анатолійович; Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2023-05-11Маркетингові комунікації підприємств в умовах воєнного стануЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2020Маркетингові рішення підприємств роздрібної торгівлі у процесі мотиваційної взаємодії зі споживачамиЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Нікульча, Валентин Анатолійович
2022-11-15Маркетингові складові розробки та реалізації цінової стратегії програм лояльностіЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii
2019Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерамиЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Нікульча, Валентин Анатолійович
2019Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємстваЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Нікульча, Валентин Анатолійович
2017Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживачаЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Нікульча, Валентин Анатолійович
2019-03-29Неймінг в ресторанному господарствіЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Гричук, Надія
2018Особливості маркетингового ціноутворення на різних типах ринківЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Войцих, Сергій Володимирович
2018Особливості реалізації рекламної кампанії у соціальній мережі FacebookЧаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Пащин, Руслана Ярославівна