Browsing by Author Нікульча, Валентин Анатолійович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Групування витрат на розробку та імплементацію програми лояльностіЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2017Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівліЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2019-11-28Купівельна поведінка споживача як об’єкт досліджень у межах маркетингу взаємовідносинНікульча, Валентин Анатолійович; Чаплінський, Юрій Богданович
2020Маркетингові рішення підприємств роздрібної торгівлі у процесі мотиваційної взаємодії зі споживачамиЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2019Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерамиЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2019Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємстваЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2017Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживачаЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович