Browsing by Author Лошенюк, Ірина Романівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 30  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Використання інструментів маркетингу закладами ресторанного господарства в умовах нових викликівЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2023Дилемні питання розвитку цифрового маркетингу в реаліях масштабної військової агресіїЛошенюк, Ірина Романівна; Кірєєва, Катерина Олександрівна; Мілашовська, Ольга Іванівна
2016Маркетингова стратегія позиціонування діяльності підприємств регіону в умовах євроінтеграціїЛошенюк, Ірина Романівна
2021Маркетингове управління розвитку бренд-технологій підприємствЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2003Маркетингові пріорітети формування базової стратегії конкуренціїЛошенюк, Ірина Романівна
2017Маркетингові стратегії у діяльності підприємств регіонуЛошенюк, Ірина Романівна
2015Методичний інструментарій стратегічного маркетингового управління розвитку регіонуЛошенюк, Ірина Романівна
2006Методичні підходи до формування конкурентоспроможного товарного асортименту підприємстваЛошенюк, Ірина Романівна
2010Механізм управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємстваЛошенюк, Ірина Романівна
2019Новітній маркетинговий інструментарій забезпечення розвитку підприємств прикордонного регіонуЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2020Омніканальний маркетинг у забезпеченні розвитку підприємств регіонуЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2010Особливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу, як елемент маркетингових комунікаційВдовічена, Ольга Геннадіївна; Лошенюк, Ірина Романівна
2011Пріоритетні напрями підвищення ефективності діяльності торговельних підприємствЛошенюк, Ірина Романівна
2014Підвищення клієнтоорієнтованості торговельних підприємствЛошенюк, Ірина Романівна
2012Розвиток маркетингового управління діяльністю торговельного підприємстваЛошенюк, Ірина Романівна
2022Розвиток маркетингової діяльності підприємствЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2023Стратегія бренд-менеджменту в маркетинговій діяльності підприємствЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2024Стратегія маркетингового управління в умовах європейської інтеграціїЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2018Стратегії міжнародного маркетингу в туристичній галузіЛошенюк, Ірина Романівна; Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
2013Сутнісні характеристики товарної політики торговельних підприємствЛошенюк, Ірина Романівна; Грейцар, Тетяна Василівна