Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Language
English
русский
українська
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Репозитарій ЧТЕІ ДТЕУ
Browsing by Author Вдовічена, Ольга Геннадіївна
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 70
next >
Issue Date
Title
Author(s)
2022
Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарювання
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
;
Мітяєва, Тетяна Леонідівна
;
Корюгін, Андрій Валерійович
2022
Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в Україні
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
;
Дюгованець, Олеся Михайлівна
;
Чернова, Ірина Вікторівна
2023
Актуальність проєктування готельного підприємства з реабілітаційним центром для відновлення військовослужбовців
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
;
Барбуца, Руслан Віталійович
2006
Аналіз міжнародних рейтингів, їх місце і значення для України
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
;
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2012
Аналіз сучасного стану виставково-ярмаркової діяльності в регіонах України
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
;
Мікловда, Василь Петрович
2019
Аналіз сучасного стану та перспективи розвитку української кондитерської галузі у вітчизняному та міжнародному вимірі
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2019
Бренд-менеджмент
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
;
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2017
Біоекономічний вектор розвитку світової господарської системи
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2019
Векторна орієнтація підприємств малого та середнього бізнесу в умовах ринкової інтеграції прикордонних регіонів
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
;
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2010
Виставково-ярмаркова діяльність західного регіону як рушійний фактор розвитку транскордонного співробітництва
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
;
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2012
Виставково-ярмаркова діяльність як фактор соціально-економічного зростання регіону
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2022
Вплив соціальних мереж на динаміку соціального конфлікту
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
;
Родінова, Наталія Леонідівна
;
Тішко, Лілія Володимирівна
2013
Державна політика регіонального розвитку в умовах посилення соціально-економічного дисбалансу
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2017
Диспропорційність інноваційних напрямків структурної перебудови промисловості України: горизонтальний та секторальний підходи
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
;
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2023
Ділове спілкування як комунікаційний інструмент в управлінні закладами готельно-ресторанного бізнесу
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
;
Полянко, Галина Олегівна
2019
Загальні підходи до оцінки параметрів інклюзивного розвитку економіки: егалітарний зріз для України
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
;
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2018
Концептуальні підходи до визначення місця біоекономіки в структурі розвитку пріоритетних технологічних сфер України
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
;
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2024
Концепція бренд-маркетингу в діяльності підприємства: закордонний досвід та українські реалії
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2024
Макроекономічний аспект повоєнного відновлення України
Вдовічен, Анатолій Анатолійович
;
Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2010
Маркетингове планування організації участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах, як умова підвищення їх прибутковості
Вдовічена, Ольга Геннадіївна