Browsing by Author Вдовічена, Ольга Геннадіївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 70  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку суб’єктів господарюванняВдовічена, Ольга Геннадіївна; Мітяєва, Тетяна Леонідівна; Корюгін, Андрій Валерійович
2022Digital-маркетинг як інструмент ефективності та конкурентоспроможності сучасного бізнесу: особливості та перспективи впровадження в УкраїніВдовічена, Ольга Геннадіївна; Дюгованець, Олеся Михайлівна; Чернова, Ірина Вікторівна
2023Актуальність проєктування готельного підприємства з реабілітаційним центром для відновлення військовослужбовцівВдовічена, Ольга Геннадіївна; Барбуца, Руслан Віталійович
2006Аналіз міжнародних рейтингів, їх місце і значення для УкраїниВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2012Аналіз сучасного стану виставково-ярмаркової діяльності в регіонах УкраїниВдовічена, Ольга Геннадіївна; Мікловда, Василь Петрович
2019Аналіз сучасного стану та перспективи розвитку української кондитерської галузі у вітчизняному та міжнародному виміріВдовічена, Ольга Геннадіївна
2019Бренд-менеджментВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2017Біоекономічний вектор розвитку світової господарської системиВдовічена, Ольга Геннадіївна
2019Векторна орієнтація підприємств малого та середнього бізнесу в умовах ринкової інтеграції прикордонних регіонівВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2010Виставково-ярмаркова діяльність західного регіону як рушійний фактор розвитку транскордонного співробітництваВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2012Виставково-ярмаркова діяльність як фактор соціально-економічного зростання регіонуВдовічена, Ольга Геннадіївна
2022Вплив соціальних мереж на динаміку соціального конфліктуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Родінова, Наталія Леонідівна; Тішко, Лілія Володимирівна
2013Державна політика регіонального розвитку в умовах посилення соціально-економічного дисбалансуВдовічена, Ольга Геннадіївна
2017Диспропорційність інноваційних напрямків структурної перебудови промисловості України: горизонтальний та секторальний підходиВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2023Ділове спілкування як комунікаційний інструмент в управлінні закладами готельно-ресторанного бізнесуВдовічена, Ольга Геннадіївна; Полянко, Галина Олегівна
2019Загальні підходи до оцінки параметрів інклюзивного розвитку економіки: егалітарний зріз для УкраїниВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2018Концептуальні підходи до визначення місця біоекономіки в структурі розвитку пріоритетних технологічних сфер УкраїниВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2024Концепція бренд-маркетингу в діяльності підприємства: закордонний досвід та українські реаліїВдовічена, Ольга Геннадіївна
2024Макроекономічний аспект повоєнного відновлення УкраїниВдовічен, Анатолій Анатолійович; Вдовічена, Ольга Геннадіївна
2010Маркетингове планування організації участі підприємств у виставково-ярмаркових заходах, як умова підвищення їх прибутковостіВдовічена, Ольга Геннадіївна