Перегляд зібрання за групою - Автори Нікульча, Валентин Анатолійович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Групування витрат на розробку та імплементацію програми лояльностіЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2017Клієнтоорієнтований комплекс маркетингу підприємства роздрібної торгівліЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2020Маркетингові рішення підприємств роздрібної торгівлі у процесі мотиваційної взаємодії зі споживачамиЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2019Методичний підхід до оцінювання ефекту взаємодії туристичного підприємства із споживачами та партнерамиЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2019Механізм формування системи лояльності споживачів до туристичного підприємстваЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович
2017Мотиваційна взаємодія підприємства роздрібної торгівлі та споживачаЧаплінський, Юрій Богданович; Нікульча, Валентин Анатолійович