Browsing by Subject consumer behavior

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Вивчення поведінки споживачів та визначення потреб клієнтів для розвитку стратегії маркетингуКозьма, Еліна Олександрівна
2024Використання цифрових інструментів у маркетинговій діяльності підприємстваГулянич, Мирон Олегович
2024Вплив цифрового маркетингу у соціальних мережах на купівельні наміри споживачівШимко Алла Василівна / Shymko, Alla
2024Маркетинговий аналіз соціальних мереж як інструменту управління поведінкою та конверсією споживачівТорак, Антон Валерійович
2018Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності брендуВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha
2024Поведінка споживачів послуг рекреації та гостинності як умова регіонального розвитку туризму в кризові періодиГищук, Роман Миколайович / Hyshchuk, Roman
2025-02Управління лояльністю споживачівВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha; Королюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii; Чаплінський, Юрій Богданович / Chaplinskyi, Yurii; Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Урсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia; Верстяк, Оксана Миколаївна / Verstiak, Oksana
2025Управління лояльністю споживачівВдовічена, Ольга Геннадіївна / Vdovichena, Olha; Королюк, Юрій Григорович / Koroliuk, Yurii; Вдовічен, Анатолій Анатолійович / Vdovichen, Anatolii; Бозуленко, Олена Ярославівна / Bozulenko Olena; Урсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia; Верстяк, Оксана Миколаївна / Verstiak, Oksana; Пенюк, Валерія Олександрівна / Peniuk, Valeriia; Вдовічен, Данило Анатолійович / Vdovichen, Danylo